
Contract- en leveranciermanager ICT
- Op locatie
- Roermond, Limburg, Nederland
- € 4.021 - € 5.909 per maand
- Dienst Bedrijfsvoering
Functieomschrijving
Heb jij een passie voor digitale vooruitgang? Leergierigheid is ook een vak.
Wil jij deel uitmaken van een groeiende afdeling, die op zoek is om kansen van digitalisering te benutten? Kun je goed zelfstandig werken en wil je met jouw kennis en vaardigheden bijdragen aan een toekomstigbestendige onderwijsinstelling? Dan is dit de perfecte plek voor jou!
Solliciteer en wordt Contract- en leveranciermanagement ICT!
Bij Gilde Opleidingen zetten we ons in voor het ontwikkelen van vakmensen met een stevige basis voor de toekomst. Samen met ruim 1.100 bevlogen collega’s, ieder vanuit hun eigen vakgebied, werken we dagelijks aan deze missie. Iedere collega, of je nu docent of instructeur bent, loopbaanadviseur, conciërge of stafmedewerker, vormt daarin een onmisbare schakel: dankzij jouw bijdrage maken we het verschil voor studenten, werknemers en werkgevers in de regio.
Bekijk hier wat het échte werk voor ons betekent!
Digitalisering wordt steeds belangrijker voor Gilde. De moderne digitalisering bestaat uit een complex netwerk van leveranciers en interne dienstverlening. Om regie te kunnen voeren op de gehele dienstverlening is het essentieel dat contract- en leveranciermanagement voor alle ICT-gerelateerde contracten goed is geborgd. Als Contract- en leveranciermanager ICT bij Gilde Opleidingen ben jij de schakel tussen onze IT-afdeling en externe leveranciers en speel je een cruciale rol in het waarborgen van betaalbare licenties, IT-producten en consultancy. Je waarborgt dat ICT-contracten voldoen aan de strategische en operationele behoeften van onze onderwijsinstelling. Door jouw inzicht en onderhandelingsvaardigheden zorg je ervoor dat alle ICT-diensten optimaal worden geleverd en dat kosten beheersbaar blijven.
Je wordt blij van:
Het beheren en optimaliseren van licenties, serviceovereenkomsten, verwerkers- en geheimhoudingsovereenkomsten, programma’s van eisen, IT-investeringen, materialen en middelen, de inhuur van IT-personeel en de algemene contractvoorwaarden.
Het zorgen dat alles klopt – van het afsluiten van nieuwe contracten tot het beoordelen van wijzigingen en het voeren van onderhandelingen.
Intensief samenwerken met collega’s van inkoop en het ondersteunen bij aanbestedingstrajecten.
Het onderhouden van goede relaties met collega’s van informatiemanagement, architectuur, functioneel beheer, opleidingen en andere ondersteunende diensten.
Professioneel contact onderhouden met leveranciers en externe partners.
Het volgen van marktontwikkelingen en daar proactief op inspelen met advies en inzichten.
Een actieve bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van contract- en leveranciersmanagement binnen de organisatie.
Vereisten
Ruimdenkend, innovatief en doortastend?
Dan ben jij de professional die we zoeken. Verder voldoe je aan het volgende:
Je hebt een HBO werk- en denkniveau.
Je hebt een relevante opleiding en ervaring met contractmanagement binnen ICT, bij voorkeur opgedaan in het onderwijs of de publieke sector.
Je bent analytisch, besluitvaardig en je durft initiatief te nemen.
Je hebt kennis van ICT-dienstverlening en contractbeheer.
Je krijgt energie van het tegelijkertijd managen van meerdere trajecten.
Je bent proactief, denkt in oplossingen en komt met verbetervoorstellen in plaats van problemen.
Je beschikt over goede onderhandelingsvaardigheden.
Je bent organisatie sensitief.
Je bent toegankelijk en communiceert graag met stakeholders.
Jij maakt van elke dag een feestje:
Maar, dit doe je natuurlijk niet alleen! Samen met je collega’s van de afdeling ICT op onze locatie in Roermond, werk je elke dag aan de toekomst van studenten én van jezelf, op een werkplek waar professionaliteit en werkplezier voorop staan.
Kom jij dit ambitieuze en enthousiaste team versterken?
Voor dit alles, bieden wij jou:
Het salaris is ingedeeld in schaal 10, minimaal € 3.532 en maximaal € 5.228 bruto per maand op basis van een fulltime contract. Dit vullen we aan met 8% vakantietoeslag en een 13e maand (de hoogte hiervan is afhankelijk van je startdatum).
Een contract op basis van 40 per week voor in eerste instantie een jaar met de intentie hierna te verlengen.
Voldoende vakantiedagen om optimaal te genieten van je vrije tijd.
Belastingvoordeel (FiscFree). Jouw fitnessabonnement of nieuwe fiets wordt een stuk goedkoper en je thuiswerkplek krijgt een mooie bureaustoel!
Een reiskostenvergoeding en fijne werklocaties die eenvoudig te bereiken zijn met het openbaar vervoer.
Parkeren bij ons? Dat kan! Direct voor de deur en anders vind je gratis plek op loopafstand.
Groeimogelijkheden. Door het volgen van (online) trainingen via GO!cademy en GoodHabitz staat jouw ontwikkeling nooit stil.
Een telefoon en een laptop.
Samen werken aan jouw toekomst – nu én later. Daarom nemen wij 70% van jouw pensioenpremie voor onze rekening.
Als kers op de taart kun je op jouw locatie elke week van gratis vers fruit genieten.
Heb je vragen?
Nieuwsgierig geworden? Wij vertellen je er graag meer over! Neem contact op met Dennis Raijmakers, kwartiermaker Informatiemanagement, via 06 188 840 06. Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met Inge Aerts, Recruiter, via 06 - 423 487 06.
Kom meewerken!
Ben jij de Contract- en leveranciersmanager die we zoeken? Solliciteer dan uiterlijk 22 juni 2025.
We houden je op de hoogte
Zodra je gesolliciteerd hebt, houden we je op de hoogte.
- Roermond, Limburg, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!